З 14.01 по 17.01.2020 року був проведений Інженерний тиждень, в рамках якого реалізовані багато різноманітних творчих проєктів.
Штучні легені створювали учні 7-Б та 8-А класів. Цікаво було також створити модель нашого серця. Не можете уявити як? А наші учні вже знають як це зробити!
Учні 4-Б класу створили “Тягни-штовхай”. Тягни-штовхай “вміє” рухатися так швидко, як звір чи птах, а може як надсучасний автомобіль.
Наші учні створили моделі автомобіля. Одна з моделей – реактивний автомобіль, що легко рухається, “прорізаючи” повітря.
4, 2, 1, 1. Пуск!
Ви ще не запускали ракет? А учні 6-В та 11-А вже це зробили!
Робототехніка йде корінням в глибоку стародавність, у ті часи, коли вперше виникли ідеї та перші спроби створення людиноподібних пристроїв. Із застосуванням роботизованих систем у різноманітних галузях науки і техніки ознайомилися учні 5-В класу на уроці інформатики та створили руки-маніпулятори.
А як Вам таке? Тема “Кодування інформації” в 9-Б класі. Учні створили мікроморзе телефон.
Цікаво ж, чи не так?
Робототехніка… Водночас цікаво і трохи лячно. Але це і є наше майбутнє.
Учні 10 класу зібрали та запрограмували micro:Maqueen.
Це так класно, коли можеш спробувати зробити щось власноруч.
Звукове лазерне шоу.
Принцип роботи ґрунтується на явищі відбивання світла та візуалізує звукові коливання.
Проєкт виконували учні 9-Б класу в рамках Інженерного тижня.
Геометрія – дуже “красива” наука. Адже вона показує красу навколо нас.
Учні 7-х класів на уроках геометрії створили просторові фігури (Pop-up фігури).
За красивими геометричними назвами (навіть не всім зрозумілими): тетраедр, гексаедр, октаедр, ікосаедр, розкриваються не менш красиві фігури, що раптово “виринають” з картонної площини.
Досі сумуєте, що у цьому році зима в Україні без снігу?
А от учні 1 класу НВО “Школа-ліцей 19” не впадають у відчай – беруть і створюють свій власний штучний сніг!
Ще не зліпили свого сніговика? Тоді приходьте до нас, ми допоможемо!
Башта із зубочисток… Чи не просто башта?
І не тільки башта! Споруди із зубочисток, паперові ланцюги – це далеко не все, на що здатні наші юні інженери!
“Cup challenge”
По-перше, це цікаво та прикольно спробувати в будь-якому віці.
По-друге, розвиваємо координацію рухів, вчимося працювати в команді і швидко реагувати.
Проєктуючи маніпулятори, інженери стикаються з задачею навчити робота аналізувати об’єкти, з якими вони працюють та їх положення, так само швидко, як це робить наш мозок.
Створити роботизовану картонну рукоятку на уроці інформатики!
Що? Думаєте неможливо?
А для учнів 10 класу немає нічого неможливого!
В рамках Інженерного тижня на уроках інформатики школярі створили механічну рукоятку з гідравлічною системою керування, застосовуючи знання з інформатики, геометрії, фізики.
Клопітка, наполеглива праця і всі зусилля недаремні, адже задоволення та емоції, розуміння того, що створив власного “міні-робота” дарують відчуття важливості та гордості, говорять самі за себе.
#інженернийтиждень #томущоцікаво