Порядок денний
1. Формування освітнього середовища через розвиток творчих здібностей учнів
2. Визначення претендентів на нагородження Золотою медаллю “За високі досягнення у навчанні” і Срібною медаллю “За досягнення у навчанні”
3. Визначення предметів за вибором для проведення ДПА в 9-х класах
4. Різне
Що являє собою успішний освітній простір? Які його зовнішні та внутрішні складові? Як розвивати творчі здібності учнів? Про це йшла мова на педраді.
“Перед тим, як навчити дітей думати, слід навчити їх придумувати. (Джанні Родарі)
Інженерний тиждень, який був проведений у січні, сприяв розвитку критичного мислення і творчих здібностей дітей. Підведення підсумків тижня та окреслення перспектив подальшої роботи – виступи Перевертень С. М., Непоп І. В. та Фільнюк М. В., а також відеозвіт.
Досвідом роботи поділилися Гончаренко Ю. В., Іщенко Н. А., Балуба І. С.
Яку роль у освітньому просторі закладу відіграє бібліотека розповіла Шейчук Н. М.
Розвиток здібностей дитини у сім’ї – тема виступу Філіпової Мар’яни Миколаївни, син якої навчається у 7-Б класі.