Звіт директора
комунального закладу «Гімназії «Ерудит»
Кропивницької міської ради»
за 2021-2022 навчальний рік
Шарова Юрія Михайловича
- Загальні відомості про навчальний заклад:
Комунальний заклад «Гімназії «Ерудит» Кропивницької міської ради»
Форма власності – комунальна
юридична адреса навчального закладу – вул. Героїв-рятувальників, 24
мова виховання та навчання – українська
кількість класів, місць за проектом – 52 класи, 1568
кількість учнів у навчальному закладі – 798
рух учнів протягом навчального року – прибуло протягом року 21, вибуло – 41
режим роботи навчального закладу – заклад працює в п’ятиденному режимі; навчальний рік складається з ІІ семестрів, початок навчального року 01 вересня, кінець навчального року – 31 травня. Тривалість уроку в 1-х класах 35 хв, в 2-4 – 40 хв, 5-11 – 45 хв.
- Матеріально-технічна база навчального закладу:
- За рахунок субвенції з державного бюджету придбано для НУШ шкільні парти у кількості 82 т.
- Встановлено енергозберігаючі світильники Лед у кількості 80 шт, які були встановлені у спортивній залі, їдальні, каб. № 20, та у туалетах.
- Придбано та встановлено в їдальні електронагрівач.
- Проводився поточний ремонт криші навчального закладу.
- За рахунок субвенції з державного бюджету придбано ноутбуки у кількості 22 шт та 3 шт за рахунок субвенції з місцевого бюджету.
- Кадрове забезпечення навчального закладу:
кількісний склад працівників навчального закладу (кількість штатних одиниць за штатним розписом – 56,69, кількість фактично зайнятих посад – 56,69, вакансії – немає; кількість педагогічних працівників – 54, обслуговувального персоналу – 32; кількість педагогічних працівників за посадами – 52);
якісний склад педагогічних працівників (кількість педагогічних працівників за їх освітньо-кваліфікаційним рівнем, стажем роботи; наявністю кваліфікаційних категорій, педагогічних звань);
проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації
керівник навчального закладу (Шаров Юрій Михайлович, освіта вища, педагогічний стаж – 26 років, стаж на посаді – 21 рік)
заступники директора навчального закладу (Жарська Лариса Миколаївна, освіта вища, педагогічний стаж – 47 років, стаж на посаді – 28, Євміна Олександр Іванович, освіта вища, педагогічний стаж – 21 років, стаж на посаді – 6, Прибудченко Ганна Михайлівна, освіта вища, педагогічний стаж – 33 років, стаж на посаді – 12).
Інформація про кількість учнів та класів
у навчальному закладі
Загальноосвітня школа | Усього у навчальному закладі | ||||
Початкова школа | Основна школа | Старша школа | |||
1–4 класи | 5–7 класи | 8–11 (12) класи | 1–11 (12) класи | ||
К-сть класів | К-сть учнів | К-сть класів | К-сть учнів | К-сть класів | К-сть учнів |
12 | 338 | 9 | 229 | 9 | 231 |
Усього класів школи: 30 | Усього класів: 30 | ||||
Усього учнів школи: 798 | Усього учнів: 798 | ||||
Середня наповнюваність: 26,6 | Середня наповнюваність: 26,6 |
Інформація
про рух учнів протягом навчального року
Класи | 1 | 2 | 3 | 4 | Усього | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Усього | 10 | 11 | 12 | Усього | Разом |
Кількість класів на паралелі | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 15 | 2 | 1 | 3 | 30 | |
Кількість учнів на початок нового навчального року | 80 | 86 | 90 | 88 | 344 | 87 | 74 | 74 | 78 | 73 | 386 | 50 | 38 | 88 | 818 | |
Прибуло учнів | 5 | 2 | 3 | 1 | 11 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 9 | 1 | – | 1 | 21 | |
Вибуло учнів | 2 | 3 | 6 | 6 | 17 | 3 | 5 | 3 | 6 | 5 | 22 | 2 | – | 2 | 41 | |
Кількість учнів на кінець навчального року | 83 | 85 | 87 | 83 | 338 | 86 | 70 | 73 | 75 | 69 | 373 | 49 | 38 | 87 | 798 |
Інформація про кількісний склад працівників
Усього педагогічних працівників | 54 |
З них: | |
учителів | 52 |
практичних психологів | 1 |
педагогів-організаторів | 1 |
керівників гуртків | |
Усього обслуговувального персоналу | 32 |
Усього працівників | 76 |
З них працює за сумісництвом | 2 |
Інформація
про якісний склад педагогічного колективу
Освітньо-кваліфікаційний рівень | Кваліфікаційні категорії та педагогічні звання | ||||||||||||
молодший спеціаліст | бакалавр | спеціаліст | магістр | спеціаліст | спеціаліст другої категорії | спеціаліст першої категорії | спеціаліст вищої категорії | старший учитель | учитель-методист | вихователь-методист | практичний психолог — методист | педагог-організатор — методист | |
Кількість педагогічних працівників | 1 | – | 48 | 5 | 2 | 9 | 10 | 32 | 17 | 7 | – | – | – |
Інформація
про вік членів педагогічного колективу
Вік педагогічних працівників | |||||
до 30 років | 31–40 років | 41–50 років | 51–55 років | Більше 55 років | |
Кількість педагогічних працівників | 5 | 11 | 15 | 8 | 15 |
Інформація
про педагогічний стаж працівників
Педагогічний стаж працівників | |||||||
до 3 років | понад 3 роки | понад 10 років | понад 20 років | понад 30 років | понад 40 років | понад 50 років | |
Кількість педагогічних працівників | – | 8 | 14 | 17 | 8 | 6 | 1 |
- Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:
На 01 вересня 2021 року учні школи та вихованці дошкільних груп надали довідки 086-1/0 та форму 063 (карта профілактичних щеплень).
Всього учнів | Мають усі щеплення | Відмовились |
818 | 788 | 12 |
Медичні огляди дітей здійснювалися сімейними лікарями в присутності батьків. За висновком лікаря учні розподіляться на групи з фізичної культури: основна – 607, підготовча – 140, спеціальна – 36, звільнені – 35. Списки були надані вчителю з фізичної культури та внесені дані на сторінки здоров’я в класні журнали. Протягом року групи доповнюються та корегуються.
Сестра медична:
- Протягом навчального року один раз на місяць здійснює МПК за фізичним вихованням учнів, який фіксується в «Журналі медичного контролю за проведенням уроків фізичної культури»;
- Проводить антропометрію, термометрію;
- Проводить огляд дітей на педикульоз після канікул;
- По зверненню до медичного пункту учня проводить його огляд (вимірює температуру, з’ясовує скарги на стан здоров’я), за потребою вимірює АТ. Спілкується з батьками відносно стану здоров’я дитини та дозволу надання учню допомоги (ліків);
- Підтримує тісний зв’язок з психологом та соціальним педагогом;
- Здійснює контроль за харчуванням, за санітарним станом харчоблоку та комори.
За потребою здійснюється спостереження за учнями, що були в контакті з інфекційними хворими.
Особлива увага приділяється проведенню дезінфекції приміщень та санітарно-протиепідемічним заходам. Вхід до школи здійснювався через 2 входи, де учні обробляють руки антисептиком, обов’язково одягали маски.
Здійснювалося інформування батьків відносно профілактичних щеплень, але більш конкретно цим питанням займаються сімейні лікарі.
Протягом року проводяться гігієнічні навчання у формі бесід на різну тематику. З учнями:
«ГРВІ, грип, гігієна школяра», «Гепатит А, епідемії грипу. Профілактика захворювання на Covid-19» (жовтень 2021-лютий 2022)
«Дотримання особистої гігієни, профілактика коронавірусної інфекції», «профілактика дитячого травматизму в зимовий період» (грудень 2021)
З працівниками:
«Про дії у закладі щодо запобігання поширення коронавірусної інфекцції (Covid-19)», дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів (15.09.2021).
«Про навчання працівників харчоблоку щодо процесу миття яєць, умов зберігання та особливості приготування яєць» (01.10.2021).
«Про виробничу та особисту гігієну, профілактику спалахів гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь, використання миючих та дезінфікуючих засобів» (10.02.2022).
«Про прибирання туалетних кімнат» (12.02.2022).
Підлітки, які досягли 15-річного віку, обов’язково проходять ФГ обстеження 1 раз на рік.
В школі здійснюється повноцінне харчування з дотриманням примірного 14 денного меню погодженого з Держспоживслужбою. Дієтичне харчування відсутнє так як відсутні заяви батьків на організацію.
Всі працівники мають ОМК, огляди проходять своєчасно згідно графіка. Мають допуск до роботи, сертифікати психіатричних оглядів, сертифікати про щеплення від Covid-19.
Питання «Про результати щорічних обов’язкових медичних профілактичних оглядів щодо загального стану здоров’я учнів» розглянуто на засіданні педагогічної ради (протокол від 26.05.2022 р. № 14).
5. Організація харчування учнів у навчальному закладі:
- Назва організацій, що постачають продукти харчування:
- ТОВ «ОПТТОРГ-К»
- ФОП Головач Сергій Михайлович
- ФОП Короп Н.В.
- ФОП Вареха В.В.
- ФОП Осадчий Олег Борисович
- Наявність і робочий стан технологічного та холодильного обладнання:
- Холодильник BEKO (робочий стан);
- Проточний водонагрівач КЭО – 0,12/380 (робочий стан);
- Ваги товарні (робочий стан);
- Ваги цеферблатні (робочий стан);
- Холодильник BOSH б/у (робочий стан);
- Холодильна камера (робочий стан);
- Електричний марміт (робочий стан);
- Тістоміс машина (робочий стан);
- Шафа витяжна (робочий стан);
- Електрична плита ПЭСМ (робочий стан);
- Ел.сковорідка (робочий стан);
- Холодильник «Апшерон» (робочий стан);
- Ел.котел (робочий стан);
- Шафа жарочна (робочий стан);
- Холодильник Snaige (робочий стан);
- Електромясорубка «МІМ-300» (робочий стан);
- Кадрове забезпечення харчоблоку (кількісний та якісний склад):
- Комірник Троян А.І.;
- Кухар Шевченко О.В.;
- Кухонний працівник Ястреб І.В.;
- Технічний працівник Бондаренко І.В.
- Кількість разів харчування: дворазове харчування.
ІНФОРМАЦІЯ
про організацію харчування учнів КЗ «Гімназія «Ерудит»
станом на 03.02.2022 року
Всього учнів у закладі | Всього охоплено учнів усіма видами харчування | Охоплення учнів гарячим харчуванням (безкоштовно і за кошти батьків) | Забезпечення гарячим харчуванням (обід) учнів, які відвідують ГПД | ||||
Кіл-сть | % | 1 – 4 кл. | 5 – 11 кл. | Кількість | |||
Загальна кількість учнів | З них охоплені сніданком | Кількість відмов | |||||
801 | 353 | 44 | 335 | 189 | 146 | 35 | 129 |
Охоплення учнів пільгових категорій харчуванням | Діти пільгових категорій, які охоплені харчуванням | ||||||||||
Всього | 1 -4 кл. | 5 – 11 кл. | Діти, батьки яких є учасниками АТО (ООС) | Діти – сироти та позбавлені батьківського піклування | Діти з малозабезпечених сімей | Діти з особливими освітніми потребами (в спеціальних школах (класах), інклюзивних класах) | Діти, які постраждалі в наслідок аварії на ЧАЕС | Діти воїнів афганців | Діти, які мають статус внутртрішньо переміщених осіб | ||
1 -4 кл. | 5 –11 кл. | 1 -4 кл. | 5 –11 кл. | ||||||||
68 | 33 | 35 | 28 | 17 | 14 | 5 | 4 | – | – | – | 6 |
6, 7, 8 Навчально-виховна робота у навчальному закладі, управлінська діяльність у навчальному закладі, робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі.
На жаль, уже вдруге звіт директора відбувається в режимі онлайн. Але війна не дозволила завершити багато справ. Та ми віримо в перемогу і чесно працюємо кожен на своєму місці. Бо наш фронт проходить саме тут. Навчальний рік, що минув, – рік напруженої роботи, певних здобутків і відкриттів.
Можливо, у зміні статусу закладу більше суму, ніж радості, але життя продовжується і треба працювати і доводити кожного дня, що ми і наші учні конкурентоздатні у місті.
У зв’язку із зміною статусу змінився і Статут, і ми тепер будемо послуговуватися ним.
Виконуючи замовлення суспільства, наш педагогічний колектив будує школу розвитку та вдосконалення повноцінного освітнього простору, рівних можливостей у навчанні і вихованні учнів із максимальним урахуванням і розвитком їхніх природних особливостей та обдарувань.
Щоб вирішувати проблеми, які сьогодні стають перед школою, важливо, хто їх має вирішувати.
Наш педагогічний колектив – це 59 педагогічних працівників. Кількісний та якісний аналіз свідчить про те, що:
педагогічних працівників із стажем до 5 років – 8;
понад 10 років – 14;
понад 20 років – 17;
понад 30 років – 8;
понад 40 років – 6;
понад 50 років – 1 (Погоріла Людмила Іванівна).
Віковий склад педагогічних працівників:
Вік педагогічних працівників | |||||
до 30 р | 31-40 рр | 41-50 рр | 51-55 рр | Більше 55 р | |
Кількість педагогічних працівників | 5 | 11 | 15 | 8 | 15 |
Якісний склад педагогічних працівників:
вища кваліфікаційна категорія – 32
І кваліфікаційна категорія – 10
ІІ кваліфікаційна категорія – 9
спеціаліст – 2
старших учителів – 17
учителів-методистів – 7
Станом на 01 вересня 2021 року заклад був забезпечений спеціалістами на 100 %. Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. Треба віддати належне вчителям, які доклали немалих зусиль, щоб у закладі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися нові освітні технології, щоб освітній процес був нерозривно пов’язаний з вихованням, з формуванням у школярів не лише культури і хороших манер, але й здорових життєвих принципів і переконань.
Особливість 2021-2022 навчального року в тому, що НУШ здійснила свій перший випуск, і діти вперше отримали Свідоцтва про завершення навчання в початковій школі.
4 роки тому вчителі Лушина Лариса Вікторівна, Зубченко Лілія Володимирівна, Медвєдєва Оксана Миколаївна взявши перші класи за програмою НУШ, на питання, яким був для них рік, дружно відповіли: «Дуже важким, але дуже цікавим».
Через 4 роки на це ж питання їхня відповідь: «Діти виросли, багато знають і вміють, вони розкуті, вміють спілкуватися і працювати в команді».
Аналіз результатів навчальних досягнень учнів 4-х класів свідчить про те, що володіють повноцінною навичкою читання вголос і мовчки 92,7 % учнів; пишуть розбірливо, дотримуються граматичних і орфографічних норм 79,6 %; володіють навичками додавання, віднімання, множення і ділення 84,3 %; уміють аналізувати, робити висновки та презентувати їх – 77,7 %; прагнуть пояснити, що значить бути активним громадянином України. Але найголовніше, на думку класних керівників 4-х класів, що вони вчилися доброти, людяності, взаємопідтримці, умінню почувати себе частиною колективу.
Взагалі 2021-2022 навчальний рік закінчили 798 учнів. Атестовані за 12-ти бальною системою в 5-11 класах 460 учнів. Досягнення учнів представлені в таблиці:
Клас | К-сть учнів | Рівні | Учитель | |||
високий | достатній | середній | початковий | |||
5-А | 29 | – | 12 | 15 | 2 | Бадеха Л.М. |
5-Б | 29 | 4 | 17 | 6 | 2 | Боцула Н.І. |
5-В | 28 | 3 | 8 | 9 | 8 | Піжук О.С. |
6-А | 21 | 2 | 11 | 6 | 2 | Негрова Н.В. |
6-Б | 27 | 3 | 13 | 11 | – | Непоп І.В. |
6-В | 22 | 2 | 10 | 10 | – | Бондар Т.В. |
7-А | 25 | 2 | 12 | 7 | 4 | Шевченко О.А. |
7-Б | 21 | 2 | 7 | 10 | 2 | Гузеря Л.І. |
7-В | 27 | – | 6 | 19 | 2 | Бабєєва Ю.А. |
8-А | 28 | 4 | 18 | 6 | – | Лісова М.В. |
8-Б | 20 | 5 | 6 | 6 | 3 | Осадченко С.Є. |
8-В | 27 | 2 | 9 | 16 | – | Звоник Т.А. |
9-А | 21 | – | 4 | 17 | – | Кучеренко В.В. |
9-Б | 25 | 6 | 10 | 9 | – | Мікеладзе В.В. |
9-В | 23 | – | 12 | 10 | 1 | Фільнюк М.В. |
10-А | 28 | 4 | 7 | 15 | 2 | Дешевенко А.В. |
10-Б | 21 | – | 2 | 19 | 1 | Кондратенко Н.В. |
11 | 38 | 4 | 14 | 20 | – | Іщенко Н.А. |
460 | 43 | 178 | 210 | 29 |
Відмінників 43. З них у 5-8 класах – 29, у 9-11 – 14. Дуже приємно, що крім заявлених 3-х медалістів (Бови Ганни, Пич Олесі і Багрій Вікторії) відмінний атестат отримає Гертман Ангеліна.
Порадували учні 9-Б класу, де 6 відмінників: Клюкова Юлія, Маруценко Дар’я, Мальована Анна, Мажара Вікторія, Філіпов Даниїл. А в 10-А класі шестеро учнів стали претендентами на нагородження медалями:
Золотою – Бурдюг Іван, Даценко Денис, Петрова Руслана;
Срібною – Довженко Аліна, Пилипенко Дар’я, Суковач Богдан.
Рейтинг першої десятки класів, де у відсотках указано кількість учнів, які навчаються на високому і достатньому рівнях:
- 8-А – 78,6 % класний керівник Лісова М.В.
- 5-Б – 72,4 % класний керівник Боцула Н.І.
- 9-Б – 64 % класний керівник Мікеладзе В.В.
- 6-А – 61,9 % класний керівник Негрова Н.В.
- 6-Б – 59,3 % класний керівник Непоп І.В.
- 7-А – 56 % класний керівник Шевченко О.А.
- 8-Б – 55 % класний керівник Осадченко С.Є.
- 6-В – 54,5 % класний керівник Бондар Т.В.
- 9-В – 52,2 % класний керівник Фільнюк М.В.
- 11 – 47,4 % класний керівник Іщенко Н.А.
Марина Володимирівна Лісова чотири роки тому про свій 5-А клас сказала: «Це розумні, наполегливі, талановиті діти. Їх цікавить усе – від програмування і робототехніки до найменших мурашок, які повзають у траві за своїми лише їм відомими законами. Здорова конкуренція мотивує навчанню. 20 учнів із 27 навчаються на високому і достатньому рівнях.» але найголовніше, що цей рівень до 8-го класу не знизився: сьогодні 21 з 28 мають високі показники, а решта не загубилася, а тягнеться за кращими. І це дуже добре.
Хороше враження справляють нинішні 5-ті класи. Вони успішно адаптувалися до навчання у середній школі. Дистанційне навчання дало можливість батькам краще познайомитися з учителями. Маю на увазі, що батьки могли заходити на уроки. З’ясувалося, що вчителі не такі вже й погані, як здавалося на початку. 5-ті класи – працездатні, з великим ще не розкритим потенціалом. Як сказала Наталія Іванівна Боцула – з потужним. Діти прагнуть спілкування і люблять спілкування.
5-А – це згусток енергії, яку Лариса Миколаївна скеровує у потрібне русло;
5-Б хоче все знати, проаналізувати, особливо хлопці, і Наталія Іванівна організовує роботу так, щоб задовільнити природній інтерес дітей;
5-В – відкриті, доброзичливі, емоційні як і класний керівник Олена Сергіївна Піжук.
Тривале дистанційне навчання не могло не відбитися на якості знань, але завдяки йому з багатьох предметів відсоток зріс. Подивіться на таблицю:
Предмет | Оцінено учнів | Відсоток якості знань |
Українська мова | 460 | 58,5 % |
Українська літ-ра | 460 | 52,7 % |
Зарубіжна літ-ра | 460 | 67,6 % |
Англійська мова | 460 | 65,2 % |
Німецька мова | 121 | 65,8 % |
Історія України | 460 | 80,2 % |
Всесвітня історія | 304 | 78,8 % |
Основи правознавства | 156 | 84 % |
Математика | 156 | 60,1 % |
Алгебра | 304 | 53,9 % |
Геометрія | 304 | 53 % |
Фізика | 304 | 57,4 % |
Хімія | 304 | 56,4 % |
Біологія | 460 | 71,5 % |
Географія | 374 | 75,7 % |
Економіка | 66 | 82,6 % |
Інформатика | 460 | 85,4 % |
Основи здоров’я | 373 | 94,7 % |
Фізична культура | 419 | 85 % |
Загалом відсоток якості знань по закладу складає 51,6 %.
У І семестрі 273 учні взяли участь у шкільному етапі предметних олімпіад. Про переможців хочеться сказати особливо. Насамперед – це інформатика: перше місце у Бурдюга Івана (вчитель Бабєєва Ю.А.) і Теплухіна Романа (вчитель Фільнюк М.В.). Вони обійшли ГНТН, «Вікторія-П» і 6-ту школу. А Ваня Бурдюг став переможцем і обласної олімпіади. Даша Маруценко, 9-Б клас, англійська мова (вчитель Мікеладзе Вікторія Вікторівна) і біологія (вчитель Іванова Ганні Віталіївна). Порадувала Ліза Чубко і Наталія Іванівна Боцула, бо у нас ще ніколи не було призових місць з правознавства. Те що Батарчук Володя і Філіпов Даня перемогли в олімпіаді з трудового навчання, нікого не здивувало. А от Ткаченко Єгор, шестикласник, який змагався з дівчатами 9 класу і посів 2 місце, – це справжня знахідка і відкриття Ганни Михайлівни Прибудченко.
Нарешті, проявив себе Чернов Микола, перемігши у конкурсі Петра Яцика (вчитель Осадченко Світлана Євгенівна). Ми покладаємо великі надії на пятикласники Максима Совенка, переможця мовно-літературного конкурсу імені Т.Шевченка (вчитель Багрієнко Н.В.).
Валентині Василівні Кучеренко вдалося зацікавити багатьох учнів проєктом «Стратегія фірми». Цього року його фіналістом і переможцем став Роман Грибанов (10-Б клас), Денис Даценко став дипломатом Всеукраїнського онлайн турніру «Рушійні сили соціально-економічного зростання України в сучасних умовах».
Ми завжди пишиємося нашими спортивними досягненнями. І навіть у такий тривожний час наша юнацька команда з баскетболу встигла посісти І місце в місті, а дівчата стали кращими у місті і області. Справді золота команда.
Війна не дозволила у ІІ семестрі провести багато важливих навчальних, методичних, виховних заходів. Але сталося, на мою думку, дещо важливіше: ми згуртувалися. Без примусу, а за покликанням душі ми йщли плести маскувальні сітки, працювали на Агроекспо і хлібзаводі, під умілим керівництвом Ганни Михайлівни Прибудченко збирали продукти і речі для тимчасових переселенців, намагалися зігріти їх гарячим супом і чаєм, а найголовніше – добрим словом і привітною посмішкою, відправляли посилки на фронт. Згадайте, як ви приходили на чергування у перші тижні війни. І на нічні. І не лише чоловіки, а й жінки зі своїми чоловіками. І не відмовився, не сказав, що є щось важливіше. Я дякую вам за це. Дякую батькам 1-А, 1-Б, 1-В, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-В, 4-Б, 4-В, 6-А, 6-В, 7-Б, 7-В, 8-В, 9-Б, 9-В, 10-А класів, які також приходили на нічні чергування. Дехто й по кілька разів.
З вашою допомогою ми одні з перших підготували кімнату в соціальному гуртожитку (колишня 7-ма школа) для переселенців.
Зараз на черзі укриття. 1-А. 1-В, 3-А, 6-А класи вже долучилися до цієї справи.
Єдність навчання, виховання і розвитку учнів забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу.
Виховна діяльність педколективу відображена в річному плані роботи: в розділі 1. «Освітнє середовище»: пункт 1.1 «Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання і праці»; пункт 1.2 «Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насилля та дискримінації»; пункт 1.3 «Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору».
Безпечне освітнє середовище – одна з умов забезпечення якісного освітнього процесу:
- Тижні БЖ:
- Вересень – Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Вивчаємо, знаємо, виконуємо!»;
- Листопад – Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Добрий і злий сірничок»;
- Січень – Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Здоров’я – запорука успіху!»;
- Квітень – Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Обережно: небезпека!»;
- Травень – Тиждень безпеки дорожнього руху.
- БУЛІНГ
- КТС «Правила поведінки» (відповідальна Марченко К.С., ПО);
- Акція «Стоп булінг» (шкільний парламент дітей – ШПД);
- Правовий брейн ринг 5-9 класи;
- участь в акції «16 днів проти насилля».
- челендж «Я маю право!» (1-11 класи – шкільні сторінки у соціальних мережах );
- мотиватори «Людина – не товар! Борімось разом!»
- мотиватори «Стоп булінг»
- Правове виховання:
- Розуміючи, що одним із аспектів всебічного розвитку особистості підлітків є висока правова культура, класні керівники 5-11 класів спрямували свою роботу на формування свідомого громадянина, всебічно-розвиненої особистості, профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді, підвищення рівня правової освіти школярів, роз’яснення норм чинного законодавства, виховання учнівської молоді на засадах моралі.
- Місячник морально-правового виховання (листопад – грудень);
- Тиждень толерантності (листопад)
- Співпраця з поліцією
Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору
- Національно-патріотичне виховання:
- Місячник патріотичного виховання (вересень);
- Місячник національно-патротичного виховання (січень).
- Акції «Діти єднають Україну» «Ланцюг єднання» (січень);
- Фольклорне дійство «Старий новий рік»;
- Інтелектуально-розважальна гра «Моє місто» (вересень), «Я люблю Україну» (січень)
- Майстер-клас «З Україною в серці» (виготовлення патріотичного брелоку)
Атестація педагогічних працівників – це своєрідна ревізія досвіду, напрацювань методичних знахідок. У минулому навчальному році Лушина Лариса Вікторівна успішно пройшла сертифікацію і підвищила свою кваліфікаційну категорію. Вищу категорію отримали Шорстка Ірина Станіславівна, Гончаренко Юлія Василівна, Жабковська Людмила Василівна.
Підтвердили категорії і звання Волкова Тетяна Миколаївна, Шаров Юрій Михайлович, Желєзняк Тетяна Володимирівна, Коломієць Василь Пилипович, Гузеря Людмила Іванівна, Качуровська Галина Іванівна, Багрієнко Надія Василівна, Осадченко Світлана Євгенівна, Кондратенко Наталія Володимирівна.
Розпочавши роботу над новою методичною проблемою «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах творення єдиного освітнього простору», методичні об’єднання велику увагу приділяли вивченню проблеми формувального оцінювання. Робота, на жаль, не була завершена, але в новому навчальному році ми її обов’язково продовжимо.
Наші педагоги активно займаються самоосвітою. На 2022 рік учителі зареєструвалися на 94 форми навчання в інституті післядипломної освіти.
Протягом навчального року проведено моніторинги стану викладання, якості знань, умінь і навичок учнів з української мови і математики в початковій школі, хімії, української літератури в 5-11 класах та інформатики в 5-11 класах.
Предмет «Я досліджую світ» переноситься на новий навчальний рік.
Проведені тижні зарубіжної літератури, математики, фізики, іноземних мов, естетично-трудовий, декади початкової школи та української писемності і мови.