28 серпня 2020 року відбулося засідання педагогічної ради.
Порядок денний
1. Затвердження річного плану роботи на 2020-2021 н.р.
2. Затвердження структури 2020-2021 навчального року
3. Схвалення Освітньої програми на 2020-2021 н.р.
4. Підсумки роботи за минулий навчальний рік, завдання на новий навчальний рік, особливості роботи закладу в умовах адаптивного карантину.
У своєму виступі директор проаналізував роботу педагогічного колективу, звернувши особливу увагу на результати ЗНО. А також зробив акцент на особливостях роботи в умовах карантину (масковий режим, дотримання соціальної дистанції, рух по школі за розміткою, забезпечення гігієни рук тощо).
Було прийнято рішення не допускати сторонніх до закладу, за винятком осіб, які супроводжують дітей з особливими потребами та (протягом першого тижня навчання) батьків (або осіб, що їх замінюють) першокласників.
Проект рішення
1. У 2020 – 2021 н.р. завершити роботу над методичною проблемою “Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність вчителя до формування особистості учня і підготовки його до життя в сучасних умовах”. Підготувати збірку “Колективний досвід роботи над методичною проблемою”.
2. Під час весняних канікул провести серед МО конкурс презентацій роботи над методичною проблемою.
3. На засіданнях МО 31.08.2020 розглянути питання нормативного забезпечення викладання предметів, методичні рекомендації щодо викладання предметів, рівня фактичної готовності вчителів до здійснення дистанційного навчання.
4. Спланувати проведення консультацій для педагогічних працівників, які опановують основи дистанційного навчання.
5. Працюючи в умовах адаптивного карантину, неухильно дотримуватися рекомендацій МОЗу та правил особистої гігієни. З цією метою:
5.1. Заступнику директора з ГЧ забезпечити якісне прибирання.
5.2. Сестрі медичній здійснювати контроль за дотриманням щоденного режиму провітрювання та вологого прибирання.
5.3. Класним керівникам нести персональну відповідальність за відвідування учнями навчального закладу.
5.4. Проводити роз’яснювальну роботу з учнями та їх батьками щодо дотриманням рекомендацій.
6. Усім працівникам ознайомитися з алгоритмом дій у разі виявлення хворої дитини.